Marketing czekoladowy

[ad_1]

W historii czekolada była sprzedawana w różny sposób dla różnych typów konsumentów. Niektóre firmy lubią pokazywać swoim klientom, że ich czekolada ma największą wagę, korzystając z wag cyfrowych, a następnie pokazując, jakie skale obliczające ceny odczytują na faktycznej etykiecie paczki. Jednak inne firmy wolą tworzyć ekskluzywny wizerunek, dzięki czemu ich produkty wydają się bogate i pobłażliwe. W tym artykule omówiono różne sposoby wprowadzania na rynek czekolady.

1. Stwórz produkt przeznaczony dla codziennego konsumenta. Ten rodzaj czekolady jest stworzony dla tych, którzy chcą mieć przeciętny baton czekoladowy. Opakowanie jest zwykle bardzo proste, a ceny są takie same lub niższe od reszty konkurencji.

2. Stwórz bogaty i luksusowy obraz produktu. Ten rodzaj czekolady jest ustawiony powyżej reszty w cenie. Zazwyczaj ma złote opakowanie i wygląda inaczej niż wszyscy konkurenci.

3. Produkty ekologiczne stają się coraz bardziej popularne, więc sprawienie, że czekolada zaspokoi tego typu konsumentów, jest nową techniką marketingową. Aby czekolada była ekologiczna, musi zostać zatwierdzona przez USDA, a niektóre firmy otrzymują certyfikowane produkty organiczne przez inne, bardziej rygorystyczne organizacje.

4. Firmy chcą również dotrzeć do żądnych przygód z czekolady, używając egzotycznych składników w czekoladzie. Tego typu czekoladki zazwyczaj mają odważne kolory na opakowaniu, aby podkreślić egzotyczne składniki znajdujące się w czekoladzie. Egzotyczne składniki mogą obejmować przyprawy, takie jak pieprz cayenne lub inne owoce, takie jak owoce męczennicy lub mango.

5. Pozbywanie się czekolady bez cukru u osób z cukrzycą lub u osób, które chcą zmniejszyć spożycie cukru. Branża dietetyczna naprawdę rozwinęła się w ciągu ostatnich dziesięciu lat i jako taka ma przemysł dietetyczny. Osoby chore na cukrzycę lub konsumenci, którzy obserwują swoją wagę, mogą jeść czekoladę bez cukru. Ta czekolada jest zwykle wytwarzana ze sztucznych słodzików, a opakowanie odzwierciedla tę zmianę. Owijanie i etykietowanie tego rodzaju batoników czekoladowych jest zwykle lżejsze, co oznacza, że ​​jest lżejsze pod względem kalorii i cukru, dzięki czemu jest lekką tabliczką czekolady.

6. Wreszcie, istnieje marketing skierowany do dzieci, w którym firmy wytwarzają produkt, który sprawia przyjemność dzięki opakowaniom o jaskrawych kolorach. Istnieje wiele firm produkujących czekoladę, których rynkiem docelowym są dzieci. Aby przyciągnąć dzieci w dowolnym miejscu od dwóch do szesnastu lat, sprawiają, że ich etykiety wydają się jasne i radosne. Firmy te również sprawiają, że ich firmy wydają się zabawne, a czasami dziwaczne, aby przyciągnąć dzieci do innych produktów, które mogą oferować.

Czekolada była częścią codziennych konsumentów ". żyje przez setki lat. Dopiero w niedalekiej przeszłości rynek konsumencki czekolady został podzielony na tak wiele różnych komponentów. Rynek konsumencki również ulega ciągłym zmianom, więc będzie ciekawie zobaczyć, jakie nowe rynki powstają w ciągu najbliższych kilku dekad oraz jak przemysł czekoladowy poradzi sobie z tymi przyszłymi zmianami na rynku czekolady.

Post Author: admin